Årets nyttårsgave

Gi bort et abonnement av Bok og Bibliotek og bli med på trekning av gavekort på 1000 kroner. Tilbudet gjelder ut januar.

Gi bort et årsabonnement for 2011 for Bok og Bibliotek og bli med på trekning av gavekort på 1000 kroner. Tilbudet gjelder ut januar.

Hva vet kultursjefen eller rådmannen i kommunen din om bibliotek?

Eller hva med rektor på skolen hvor du er bibliotekar, vet hun nok om skolebibliotekets muligheter?

Har du en slektning du ønsker å innvie i biblioteksektoren og dens mange spennende oppgaver og utfordringer?

Ønsker du som biblioteksjef å korte ned den tiden det tar å la bibliotekets eksemplar gå på sirk ved å kjøpe et medarbeiderabonnement til rabattert pris?

Hva med å gi bygdas tannlegekontor et abonnement, så pasientene kan roe seg ned med litt bibliotekstoff før de setter seg i stolen?

Benytt deg av vårt juletilbud og du blir med på trekningen om et gavekort (Universal Presentkort) på 1000 kroner.

1) Ønsker du å gi bort et papirabonnement, kan du enten bruke vår vanlige abonnementskanal via Db Partner – eller du kan sende en epost til meg.

2) Du kan også gi bort et årsabonnement på en digital utgave. Da går du inn her.

3) En tredje mulighet er å sende en epost til meg, så ordner jeg resten: odd.letnes@bokogbibliotek.no

Mvh Odd Letnes, red – odd.letnes@bokogbibliotek.no