Vil du skrive for Bok og Bibliotek?

Alle tidsskrifter trenger nye penner, det gjelder også Bok og Bibliotek. Vi trenger flere stemmer, innlegg, kommentarer, reportasjer og omtaler. Ikke først og fremst for å fylle spaltene, men for at dere lesere skal få mest mulig igjen for pengene dere bruker til abonnement eller tiden dere bruker på nettutgaven.

I først omgang kunne vi tenke oss å styrke omfanget av anmeldelser – av a) tegneserier, b) bøker og c) dataspill.

Felles for alle tre genrene er at vi søker personer med en god penn, fortrinnsvis feilfri. Om du er 20, 40 eller 60 år spiller ingen rolle. Du kan være bibliotekar, men det er ikke avgjørende. Det viktigste er at du brenner for oppgaven, følger med på området og har en god porsjon formidlingskompetanse i bunnen.

Skulle du bli fristet til å svare, er det bare å sende en mail eller ringe så kan vi snakke nærmere om omfang og honorar.

odd.letnes@bokogbibliotek.no – tlf 41 33 77 86