Vinn billetter til Bok & Bibliotek 2011

I år som de siste årene – vi lodder ut billetter til den store årlige bokmessa i Gøteborg. Send oss en epost og du er med i trekningen.

I år sier Bokmässan i Göteborg Willkommen! til den tyskspråklige verdens fremste forfattere. Et 30-talls representanter for den moderne litteraturen i Tyskland, Østerrike og Sveits vil ta del i temaet Tre land – ett språk. I årets program medvirker totalt 831 personer fra et 20-talls land i 438 seminarer.

Også i år lodder Bok og Bibliotek ut tre billetter som gir full adgang til hele arrangementet. Det eneste du trenger å gjøre, er å sende en mail til – odd.letnes@bokogbibliotek.no – og merke den med Bok & BIbliotek 2011 i emnefeltet. Vi foretrar loddtrekningen i begynnelsen av august – og sender deretter billetter til vinnerne. Lykke til!

Les mer om Bok & Bibliotek 2011 her.